UNDERBART

Publicerat den: 2008-03-24 Klockan: 22:11:41 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Jag har haft det så jäkla bra den här helgen i Borga! Kom upp vid 4 tiden i torsdags, Lisa & Stefan var redan dära så vi fick som maten serverad då :) Senare mot kvällen dracks det väl lite smått och sedan var det sängdags. På fredagen kördes/åktes det 17 jäkla mil, tala om att man var lite trött när man kom hem igen då ;p Blev en ganska tidig kväll på fredagen tror jag.. Åkte runt 8 mil då skulle jag tippa på :) Sen mot kvällen så blev det världens strömavbrott! Hela Borga slocknade, hahhah! Tur för oss som har vedeldad kamin i vår lilla bahutt, fanns ju dom som bara fick värme i stugan genom el ;) Sen på lördagen var det dans och stojj på Idet men det var inte så mycket att hurra för för mig och Johan som inte kan dansa... haha. Söndagen bestod av en härlig tur på skotern, jag och Johan for upp på ett fjäll, jävlat högt var det! Sen skulle han hålla på och busköra och burka och allt vad det nu heter.. Så till slut ramlade jag av nergrävd i snön, nicccce. Han var ganska nöjd efter det... Idag så for vi en kort tur till någonstansjagvetintevart men det var jäkligt mysigt där! :) Sen när vi for tillbaka så var det bara till att packa in i bilen och fara hem. Kunde inte sova ett piss och mådde dåligt hela vägen hem, jippi.. Men för övrigt så har vi haft det u n d e r b a r t, och det var varit urmysigt att ha älsklingen med sig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0