Softarkväll hos Fia

Publicerat den: 2008-03-25 Klockan: 23:36:15 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
image192Ikväll blev det en softarkväll hemma hos Fia. Skulle egentligen vara med Johan som det var planerat men fick ju inte tag i jäkeln så det får väl bli imorgon eller så :) Tog halv 6 bussen till stan och blev sedan hämtad dära av Fia. Vi tog en tur upp till Johans lägenhet för att se om han var hemma, men det var han inte så jag tar som för givet att han är hemma hos Martin eftersom han har sin dator där ;p Vi for sedan hem till Fia och latade oss framför tvn som bjussade på 2 avsnitt av Simpsons ♥ Sen poppade vi popcorn också blev det till att kolla på House klockan 9 :) Längesen jag var med lill skruttan så det var treeevligt! Blev hämtad av mamma strax efter halv 11 som då nästan precis hade anlänt hemma från Tjeckien. Hon hade köpt med sig mina favoritgodisar från taxfree'n!! :) De här salta pastillerna med en pingvin utanpå godisburken, mumma! Blir nog en tidig kväll för Tovan, imorgon gör jag ett till försök med att få tag på Mr. Osocial.. ;p Har fått veta att han lever iallafall, skönt det ju! ;) Aja, älskar dig ändå din fuling :) ♥ Bjuder på en bild från Borga också, det är nästan så att man vill äta upp dig älskling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0