Ohh what a party m8!

Publicerat den: 2008-03-29 Klockan: 18:54:23 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hade skitkul igår hos puppeluppen, hoppas du hade kul på din födelsedag skitonge! :) Som vanligt så när jag och Johan har planerat att sova hos honom så blir det inte så, never ever what so ever. Så vi tog en taxi från Fia hem till mig, 200 kr pofffff away! Kom hem runt 5 tiden och då tog vi oss lite "kvällsfika" innan vi skulle sova. Sov till halv 2 idag tror jag, Johan väckte jag runt halv 3.
Kan skriva mer om gårdagen sen, ska äta mat med mamsi nu, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0