Mennnnnnnnn!

Publicerat den: 2008-03-25 Klockan: 16:46:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag hatar:
  • Dåligt humör
  • Rastlöshet
  • Pengabrist
  • Matbrist
  • Avstängda mobiler
  • Bussar
Och allt detta lider jag av på en och samma gång. Jag är på dåligt humör för att jag vaknade 10 i morse helt klarvaken och när jag klev upp så fanns det ingen frukost, och ingen mat. Jag har inga pengar lösa för att handla och mitt bankautomatkort är putts väck. Jag borde vara inne i stan hos min pojkvän vid det här laget men han har mobilen avstängd så jag får inte tag i honom. Min mamma är inte hemma från Tjeckien så jag måste ta en buss för att komma in till stan, vilket jag verkligen inte känner för. Nu går jag och gräver ner mig, hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0