Mamma-dag

Publicerat den: 2008-03-09 Klockan: 15:08:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Blev väckt runt 11 tiden av mami som då planerat att vi skulle fara ner till birsta och hitta ett par jeans åt henne, vilket vi inte gjorde.. Men därimot hittade jag en DÖSNYGG skinnjacka som var perfekt på alla sätt, förutom priset som var drygt 2000 kr.. For in på Coop och handlade påvägen hem också har jag pratat med Johan som är påväg hem nu!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH LYCKA! :) :)

Kan blogga senare ikväll för nu ska jag.. plugga. Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0