I love

Publicerat den: 2008-03-11 Klockan: 16:57:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
You!

Blev ingen bloggning igår, direkt efter skolan gick jag till älsklingen och sov dära. EFTERLÄNGTAT! Tog det till mesta dels bara lugnt och fick mcdonalds mat hemlevererat! (tack mamma!!) Var inte i skolan idag.. mådde rätt kasst i morse men jag gjorde iallafall religionsprovet, har fortfarande ont i magen men det går väl ööööver.

Men nu har jag inget mer att säga förutom att jag ska gå ner och göra i ordning fika, är hungriggggg som attan, herrå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0