Bildis

Publicerat den: 2008-03-12 Klockan: 17:57:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
image173Vad händer? :) Själv sitter jag och töntar mig med min webcam som jag precis kopplat in.. Haha. Väntar på att Johan ska komma så att vi kan sätta igång med maten någon gång.. Har redan ätit idag, men åt väldigt lite så jag är faktiskt hungrig igen, ehe. Och just det! Har precis fått reda på att vi ska bowla på våran "friluftsdag" :D Vi skulle egentligen åka längdskidor hela dagen men det har ju regnat så mycket så det bilr itt av ;D Nog för att jag är sämst på att bowla men det ska bli kul ändå, någon måste väl vara sämre än mig.. ;( Senast jag bowlade var i piteå med Sanna, Pierre och Johan, gissa vem som förlorade? Jag... HATA ER!! :( Närrrå, men gah, man kan väl inte vara bäst på allt? ;) Uhh, känner mig så slööö.. Orkar inte göra någonting, ska be Johan om massage sen ikväll, hihi :) Men nu ska jag gå ner och se var hunduslingen tatt vägen, bloggar ikväll! PUSS
Kommentarer
Postat av: Sanna

ja, du var verkligen sämst ;P haha! :)

2008-03-12 @ 19:26:22
URL: http://sannaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0