21 punkter en onsdag

Publicerat den: 2008-03-26 Klockan: 12:03:20 Kategori: Kommentarer: (1)
1. Jag har insett att min senaste kyss: fick Johan :)
2. Jag lyssnar på: Johan, mamma & pappa!
3. Jag pratar:
tja lagom mycket?
4. Jag älskar/tycker om: JOHAN ♥
5. Mina bästa vänner är: många olika
6. Min första riktiga kyss: var väl helt okej
7. Jag avskyr när folk frågar: saker man redan förklarat
8. Kärlek är:
heeeelt underbart!
9. Någongång: kommer jag vinna på triss
10. Jag kommer alltid att: älska min prins! :)
11. Jag är hemligt förälskad i: bbbara Johan, såklart
12. Sist jag grät var: hm, någon vecka sedan
13. När jag vaknar på morgonen: spenderar jag 2 h på att väcka Johan
14. Innan jag går och lägger mig: pratar jag i telefon eller smsar
15. Min mobiltelefon är: jääkligt bra att ha
16. Just nu tänker jag på: min älskling, ofcc
17. Bebisar är: jävligt jobbiga
18. Idag ska jag: försöka plugga matte, not
19. I kväll ska jag: kanske vara med Johan
20. I morgon kommer jag: softa jjjärnet
21. Jag vill verkligen vara: Johans och det är jag, ha!
Kommentarer
Postat av: Anneli

Nu blir jag nästan lite besviken! Jag stod inte med pånån av dom där kärleks frågorna :(

2008-03-26 @ 12:19:59
URL: http://aannelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0