Rise N' shine sunshine!

Publicerat den: 2008-06-03 Klockan: 11:05:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Godmorgon! Hära lyser solen idag igen, skönt! Klev upp för en stund sedan, vaknade först 10 i 10 när Johan kom och väckte mig, sen tror jag att jag lyckades somna om en stund, men nu fick det vara nog ;p Kan ju inte ligga och söla hela dagen! Johan ligger dock fortfarande och sover, inget ovanligt men.. Han ska upp och hoppa om 25 minuter, han looovade att kliva upp halv 12. Då blir det till att fixa lite mat så jag slipper vara hungrig, sen vid 2 ska vi in till stan en snabbis.
Ska alldeles strax gå ut och lägga mig i solen innan jag ska in igen och väcka sjusovaren. Senare idag ska jag börja plugga lite, har historia, lite engelska och en intervju kvar att göra detta år, känns faktiskt skönt för det är inget utav dem som är så jättejobbiga, historian då kanske så tänkte börja med den. Någon som har någon erfarenhet alls av Berlinmuren, om när den faller och så? Skulle vara asbra! ;) Haha. Men nu ska jag gå ut och lägga mig på solsängen (heter det så?) och slöa ett tag, vi hörs senare! Puss!
Kommentarer
Postat av: Sofia

mendu, vad är det för visningsbild du ahr? du ska skicka bilder!!!!

2008-06-03 @ 16:32:52
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0