I do like my..

Publicerat den: 2008-06-11 Klockan: 21:30:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
brother, sometimes. Speciellt när han ger mig cola och bjuder mig på nybakta kanellängder ;> Syskonkärleken va!! Idag var det en kort dag, hade engelska ett tag sen gick jag därifrån och gjorde klar min fotobok istället, blev klar först av alla (stolt). Sedan gick jag och Linda på mcdonalds och fettade oss litt, sen gick vi till mellanholmen där studenterna hade en liten dansuppvisning. När det var slut så tog jag bussen till stallet för att mocka och göra mat åt Zhai, känner mig elak som inte red men jag hade lovat att komma ner till logen för att kolla på mina små vänner som ska på bal, så Zhai fick slappa idag.. Men på måndag ska det ridas! :) När jag kollat på balfolket klart så gick jag till Martin ett tag för att vänta på att min buss skulle komma klockan 9, och nu är jag hemma igen :)

Men nu måste jag nog börja med den där jävla Cindrella skiten.. fast jag orkar verkligen inte så funderar på att skippa den helt och hållet. Aja, nu ska jag.. softa, tanka nån film att se på kanske :) Hörs senare eller imorgon :) Pussar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0