Hejhejhallåååå! :D

Publicerat den: 2008-06-20 Klockan: 01:23:32 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Började jobba rätt sent idag, vid 12 tiden. Så jag hade ju som sagt en sovmorgon imorse vilket jag tyckte skulle bli väääldans skönt.. hur länge sov jag då?! Vaknade halv 9.. KLARVAKEN! Det händer aldrig annars.. gaah! Låg iallafall kvar till halv 10 sedan klev jag upp och duschade. Jobbade mellan 12-16, skulle egentligen jobba till 17 men Göran iddes inte stå dära när det är midsommar och allt imorgon! ;) Skööönt!

Efter jobbet for jag ner en snabbis på stan och inväntade att Sofia skulle komma hem, när hon väl hade gjort det så tog jag moppen till henne. Så ikväll har jag spenderat mina timmar med den söta korven :) Vi cyklade ner mot stan och tog en glass och satte oss sedan vid kajen, där vi fick sälskap av Johan, Pierre, Jimmy, Kim och Martin. Satt där ett tag och snackade bullshit med dom sedan bar det hemåt Sofia igen. Såg Eurotrip som gick på någon kanal klockan 10, rolig film det även om man sätt den förr :) Vid 12 tiden bar det hemåt, blev ett litet stopp inne i stan där jag träffade grabbarna igen en snabbis, sedan fortsatte jag min mopperesa hem ^^ Och nu sitter jag här!

Imorgon är det midsommar!! Den firas med min älskling och dom andra killarna ute hos Martin i häggdånger, får väl se vad det är för folk där ute :) Men jag önskar er alla en aaaastrevlig midsommar, för det har jag tänkt att ha! Vi hörs imorgon, pussar! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0