Godnatt bloggish

Publicerat den: 2008-06-14 Klockan: 02:59:47 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Blev lite trist ikväll när jag var tvungen att fara hem redan vid halv 10 från Robin och klassfestandet, är som sagt inte så kry och började må skitdåligt där vid halv 9-9 tiden.. Hade feber (!!) ett tag men vet inte hur graderna pekar just nu. Jaja, jag hade ju kul så länge jag mådde bra, men synd att det blev som de blev.. Kul att vara med nästan hela klassen någon gång också ^^

!! : Har jäkligt sällan feber därför fick det bli två utropstecken efter mitt uttalande.

Provade röka vattenpipa for the first time, har lyckats låta bli länge tycker jag men testade ikväll då Robin hade en hemma. Bli inte arg nu mamma, jag vet att du smygläser min blogg ;) Iallafall, när jag kom hem så la jag mig direkt och kollade på en film, Landet för längesedan med LILLEFOT! Kanooonbra, 5 av 5 toasts! Somnade dock efter dryga 50 minuter, inget ovanligt som sagt. Vaknade vid halv 3, så satte mig här och pratade med lite folk, hämtade päronkräm och ett glas mjölk för att mätta magen innan jag går och lägger mig igen.. ^^ Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, ska höra vad Johan har planerat, kanske att vara med moi? :) Först och främst så hoppas jag att jag mår bra, och att det är bra väder så att vi slipper regn.
Just det, tack farmor och farfar för sommarpengen ♥ Och jordgubbarna! ;) Aja, nu ska jag nog gå och lägga mig igen, klockan är 3.. seeent. Men ni får sova så gott och jag hoppas resten av min klass hade kul ikväll! Puss

Puss på min älskling.. :)
Kommentarer
Postat av: katrin & hanna

hej hej kolla gärna in våran blogg, där kan du bestämma hur din nattclubb skall se ut, har du nån idé så kan du lämna en komentar eller maila till oss på--



[email protected]



ha en bra dag katrin och hanna

2008-06-14 @ 12:38:17
URL: http://goldenfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0