Sommar & sol!

Publicerat den: 2008-07-03 Klockan: 21:37:16 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
JÖSSES vad varmt det var idag alltså! Det var över 30 grader i luften ute på smitingen idag, 33 om vi ska vara precis. Kändes verkligen helt värdelöst att stå och jobba när man hade kunna lega och pressat i solen! Istället fick jag stå och sälja hamburgare och strips i typ 4 timmar, blä! Jaja.. imorgon är sista dagen och det ser ut att bli lika bra väder då.. men slutar jobba klockan 2 så tänkte stanna där ute till 3 iallafall och sola lite!
Efter att jag jobbat klart idag så gick jag en snabbis på stan med mamma och fick en tröja och tre trosor, thank uuu! Ikväll har jag varit med Marris en stund, vi spelade lite fotboll borta på skolans plan sen har vi bara softaaat! Ska alldeles strax lägga mig faktiskt, har ändå inget bättre för mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0