Håkan & Timo! :)

Publicerat den: 2008-07-06 Klockan: 14:52:05 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Igår var det fullt ös medvetslös när Håkan stod på scen, även när Timo spelade lite senare. Var skit kul att få se dom på så nära håll alltså, vilken energi båda två hade! Hade väldigt trevligt med Jennie och Malin iallafall, men är väldigt glad att jag inte köpte 3 dagars band. 360 kr var lite väl mycket för en kväll tycker jag :p När det var slut på uppträdandet så gick jag och Jennie på subway och åt, gott vare! Sedan mötte vi upp Anneli och fick nykeln till hennes lägenhet så vi kunde gå hem och sova, trötta som vi var. Innan vi somnade så pratade jag med min favvokille som vanligt innan läggdags, sen var jag redo att somna och sova gott! Blev väckt igen efter 1 timma (kl 5 på morgonen) av att Johan ringer upp mig igen, pratade lite med honom sen somnade jag igen och blev väckt strax efter 12 av att Anneli kom hem.

Det var min kväll och morgon i sundsvall det! Hoppas ni andra också hade kul ni som var dära :) Nu ska jag ta mig något att äta, hungrar ihjäl här! Men vi hörs senare, pussar.




Kommentarer
Postat av: mln

tur då! =D

du har inte lust att hjälpa mig med bloggdesignen nu?

är sjuukt less på min ;s

2008-07-06 @ 22:37:03
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0