Gräva bort Skåne?

Publicerat den: 2008-07-28 Klockan: 21:35:03 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har suttit och läst om en "förening" vars medlemmar kämpar med att gräva bort Skåne. Hur normalt är detta om jag får fråga? :p Jag vet inte hur många som är där och hjälper till men som jag förstått så bestämmer de datum (föreningen, inte utomstående) också gräver dom under nätterna. Personligen tycker jag att det är sjukt, nog för att jag aldrig varit i Skåne men har då aldrig stört mig på skåningar, har många gånger vela åka dit.. Så jag funderar på att fara ner till gränsen och jävlat täcka igen med jord där dom har varit och grävt! Och vadå "skänk Skåne till danmark?" deras dialekt är bra mycket mer lik svenska än danska, gahhh! Att skåningar snackar som om dom hade skit i munnen.. va? Om vi jämför med danskarna då? Hur mycket förstår en svensk av det? :p Just det. Men, egentligen är jag inte så orolig över detta, lär ju ta mer än 1 vecka att gräva bort en så pass stor del. Och det har ju hållt på ett bra tag redan nu :p Men, kommentera gärna med era egna åsikter, skulle vara kul att läsa vad andra tycker :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0