Gatufest tjohoo!

Publicerat den: 2008-07-05 Klockan: 02:04:39 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Imorgon smäller det, längst fram vid scen klockan 8 då Håkan spelar, check! Fick till slut tag på min lilla pappa och han var så snäll sååå, hade ju varit trist att behöva sitta hemma när alla andra åker ner och roar sig ;D Men nu så! Skulle spela sanning eller konka på msn med Marcus men det sket sig för att jag inte kan installera adobe flash player, sämst! Ska tjura på ett tag till med det sen blir det nog läggdags.
Har precis pratat i telefon med Johan och ikväll (inatt) blev det ett 40 minuter långt samtal om massa olika saker, saknar honom så :( Come home boy! Jaja, nu ska jag tänka positivt - han kommer ju hem förr eller senare! Anyway, love you.

Hoppas ni haft en trevlig kväll, min har varit helt ooook. Vi hörs imorgon, pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0