Efter regn kommer..

Publicerat den: 2008-07-22 Klockan: 13:35:23 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Solsken! Skönt att det inte regnade idag också som det gjorde igår.. det öste verkligen ner! Kvällen spenderade jag och Johan med Mattias och Fia hemma i svedje. Innan det så hade vi (jag och mr. J) lagat mat uppe hos pappa.. LANGOS! Ni fattar inte hur gott det vaaar!! Inte ofta man äter det liksom :) Jag måste säga att jag var väldigt duktig för att vara första gången! ;) Aja.. i och med att det regnade så tog vi det bara lugnt och softade hos Fia under kvällen, blev sedan hemskjutsad av Matte vid 11, tror jag klockan var.. När vi kom hem så hade min film blivit klar som jag trott skulle vara jääättebra men visade sig vara urkass, så det blev inge av, istället kollade vi på "what happens in vegas", men ingen av oss orkade se klart utan somnade istället, för ovanlighetens skull liksom!
Idag vaknade jag runt 12, likaså gjorde Johan så jag gick ner och gjorde frukost sen kom sjusovaren ner och fikade också. Nu till morgonen har vi suttit ute på altanen och spelat kort.. får se vad som händer idag. Nu ska jag.. hitta på något tills att Johan har duschat klart, vi hörs sen, pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0