Blodtrycksfall.. igen

Publicerat den: 2008-07-24 Klockan: 18:48:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Helloooooou! Jag hade mitt andra blodtrycksfall idag, fett läskigt!! Stod och gjorde frukost hemma hos Marris sen blir typ allt svart och jag blir yr och mår illa som satnnn, så jag springer mot toan och letar efter dörren eftersom jag inte ser något, haha! Sen lägger jag mig ner på golvet för jag förstod att jag skulle svimma så för att slippa slå huvudet i stengolvet som sist så la jag mig ner.. Vaknade sedan med ett jävla tjut i öronen, kändes som jag hade varit på rockkonsert.. uscha! Inge kul med blodtrycksfall ska ni veta :p Men nu mår jag prima och ska snart bege mig mot Fia och följa med henne och Anton och fiska, (min favoritintresse.. inte!) Nu ska jag fara, hörs sennn!
Kommentarer
Postat av: emelie

fin design :) Läskigt med blodtrycksfall!

2008-07-24 @ 18:56:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: tack för ditt tips! :)

2008-07-24 @ 23:32:15
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0