Värdelösa fredag

Publicerat den: 2008-01-11 Klockan: 22:52:14 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Är på riktigt dåligt humör nu, kvällen blev inte som jag trodde den var planerad.. Istället får jag sitta själv hemma och inte ha någonting att göra. KUL! Men aja, att sura förbättrar inget men så tänker inte jag, just nu iallafall. Imorgon åker jag upp till pappa antar jag, han har åkt till Granån, lååångt upp i Sverige för att köpa och hämta en skoter, så han kommer hem imorgon. Har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, inget planerat.. Men sådana helger får man väl stå ut med ibland.
Idag på medieproduktionstimmen så fick jag tillbaka ett arbete jag gjort, fick vg+ och det känns ju bra iallafall. Ah, måste börja plugga historia också, glömde kopiera från Sofia idag så jag får börja med det på måndag istället, då måste jag komma ihåg det för att det är en hel del som ska in i skallen :/ Men ni andra får hoppas jag få ha en bra helg så hörs vi imorgon eller så, kramar *
Johan och ingen annan! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0