Saw IV

Publicerat den: 2008-01-18 Klockan: 16:21:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
image132Hallå! Skoldagen har gått ganska bra, jobbigt med att sluta halv 4 på en fredag bara. Kom hem för ungefär en halvtimma sedan och ska alldeles strax gå in i en dusch. Sen blir det väl till att göra någon mat eftersom mamma jobbar till 10 ikväll.. Ska på bio med Johan, Dennis och Sanna också, halv 9 tror jag den gick, ni kanske förstår vilken vi ska se ^^ Saw IV.. = Jag kommer att börja grina och svimma av, förstår inte ens att jag följer med! Sedan efteråt antar jag väl att Johan och jag går hem till honom eller så kanske mamma hämtar oss när bion är slut och åker hem till lilla Älandsbro.
Jag har funderat lite och kanske tänkt börja med lite dagens outfit, inte varenda dag men någon gång då och då, för skojs skull :) Nu när Sofia la in en dagens outfit så kanske jag vågar mig på det också ;) Har haft lite skilda tankar om dagens outfit och så men jag kanske prövar det någon gång ;) För övrigt så har det inte hänt så mycket mer idag, hoppas att ni alla haft en bra fredag än så länge :) Skriver kanske något senare ikväll efter bion eller så :) Ha en underbar kväll! Kramar
Kommentarer
Postat av: Sofia

ska du gå in i en dusch?.. måste göra ont=(

2008-01-18 @ 17:10:50
URL: http://sofiaekelund.blogg.se
Postat av: toova

ja super :P tack så mkt^^ du med hihi;)

2008-01-18 @ 17:28:07
URL: http://toowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0