Ö-vik över dagen

Publicerat den: 2008-01-13 Klockan: 11:48:08 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår kom Linus och hämtade mig också for vi in till stan och bara åkte runt med Anton och Marcus (som då satt i en annan bil). Sedan så skjutsade Linus mig till Dill där Johan och hans kompisar var så jag stannade där ett tag sen så bad jag Linus komma igen så inte han behövde fara runt ensam i stan :) Kvällen var lugn och trevlig, hoppas ni hade en bra lördag!
Idag blir det till att spenderna dagen i Ö-vik. Som sagt så har min bror match i Svedjeholmen som ligger i (i närheten?) av Örnsköldsvik. Så det blir till att springa på stan där uppe några timmar idag. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, en slapparkväll kanske. Skriver senare ikväll, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0