ISKALLT!

Publicerat den: 2008-01-30 Klockan: 16:35:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har precis kommit hem till Johan efter en lång dag i skolan. Har frusit så in i norden om mina stackars fötter medan vi var ute och filmade, usch! Dessutom så var det ganska skämmigt, min skådespelar-outfit var kanske inte den snyggaste på jorden, guud vad jag såg ut! Skulle se ut som en gammal gubbe men jag liknade mer en rånare med käpp, haha..
Om ett tag ska vi ner på stan och hitta något åt min mamma, som fyller år på fredag :D Lite pinsamt bara att jag inte vet hur mycket hon fyller.. Men jag skriver "grattis på 20-års dagen" så vet jag garanterat att hon blir glad, haha! ;)
Hungrig är jag också, får se om jag kanske köper mig någon macka nere på stan eller om jag väntar tills vi kommer hem, (om vi nu ska hem). Hade inte så mycket mer att säga nu, kan blogga mer ikväll om jag har en dator tillgänglig. Kramar ! *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0