I saw Mr. Bean!

Publicerat den: 2008-01-28 Klockan: 19:26:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Kunde man nästan tro.. När jag satt på bussen hem från skolan så såg jag en man utanför på gatan som var DÖÖLIK Mr. Bean! Lite skäggigare men, snarlikt faktiskt! ;) Haha. Har gjort en ny header igen, (har kanske inte uppdaterats ännu) som vanligt inte helt nöjd men den får väl vara där ett tag tills jag får lite ideér, ni får jääättegärna tipsa, min fantasi är urdålig!!
I lördags så sov min sötis här också tog vi en prommis när vi sedan vaknade på söndagen. Åt middag hos pappa, sedan så skjutsade han hem oss till mamma igen. Sedan så for vi in till stan och skulle sova hos Johan, men innan vi for dit så släppte mamma av oss hos Martin, där vi (mest jag) kollade på en film som gick på trean, "what a girl wants" tror jag den hette, helt okej! :) Sedan när vi skulle bege oss hemåt så skulle Johan såklart ha datorn med sig.. Så vi släpade på den genom stan och hem till honom, i en rullväska... Väl framme så gick jag in i en dusch (nej sofia, inte "tog en dusch"). Sedan slog vi på en film, samma som vi försökte se i lördags men jag såg den såklart inte. Men när Johan sett klart så väckte han mig, som vanligt, men jag somnade om ganska lätt ändå.
Började skolan 8 imorse vilket var väldigt tungt.. Menmen, hasade mig ner dit ändå och jag överlevde, som ni märker. Just nu så sitter jag hemma när jag egentligen borde vara påväg till stallet men min mage säger nej, har jätteont och har hungerkänsla men vill ändå inte äta.. Aja, inget jag behöver förklara, ni fattar nog ;D Blir en tidig kväll denna måndag, ska läsa lite ur min bok "Veronica bestämmer sig för att dö", nej, jag har inte läst ut den, än. Men det kommer ;)
Hoppas att eran dag varit lugn och ni får ha en fortsatt trevlig kväll, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0