Hem nr 3

Publicerat den: 2008-01-01 Klockan: 18:10:25 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Nu har vi precis kommit hem till Johan, var och handlade en massa innan :) Så Johan bestämde att vi bara skulle vara hemma och mysa och käka doooodis ikväll :) Tidigare idag har vi.. hm, inte gjort så mycket, Johan klev upp strax före halv 4, det tog ett tag att få upp honom ;D Sen gjorde vi toastmackor och fettade med en massa pålägg och OBOY! <3 Sen blev det disney channel ett tag innan vi for hit :)
Och just det!! Min kusin har köpt häst nu också :) En 4 årig hingst (!!) men han ska kastreras och är säkert jättefin :) Lite tråkigt väder är det också, typ regn-snö-blandning, inge vidare. Men om vi har tur så ligger snön kvar nu ett tag :) Men vill inte ha vinter allt för länge, sommar skulle vara det allra bästa :D
Aja, nu pratar jag bara massa strunt, kan blogga senare då jag har något vettigt att säga.
Älskar dig Johan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0