Hej alla!

Publicerat den: 2008-01-14 Klockan: 15:30:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Min dag blev inte så dålig som jag förutspådde tidigare i morse. I och med att vi hade sovmorgon så hade vi bara 2 lektioner, och på sista lektionen så fick man sluta när man var klar och jag skulle bara redovisa så jag var klar på 20 minuter. Så idag fick jag sluta 1 h och 40 min tidigare, riktigt skönt faktiskt!
Ikväll är det stallet som gäller, hoppas såklart på att få Harald igen :) Har markarbete så det ska bli ganska kul, hoppning nästa gång vilket kommer bli ännu roligare! Tänkte ta en sväng förbi Johan också innan jag sticker ut till stallet och släppa av min träningsväska som jag ska ha imorgon. Har skridskor uppe på högslätten och det är så himla tungt att bära :/ Är lite smått klen av mig, haha! :) Sen så får jag väl pussa lite på bubbas innan jag sticker iväg, han vill nog inte ha mig hos honom för länge i mina fina ridkläder som luktar så gudomligt gott ;) Men kan blogga sen när jag kommer hem från stallet ikväll, hoppas eran skol / jobb - dag varit bra och ha en fortsatt trevlig kväll :) Kramar * Johaaaan, underbara duu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0