Hallå!

Publicerat den: 2008-01-14 Klockan: 22:35:47 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har precis duschat efter att ha varit i stallet. Blev ännu en lektion på Harald och det är ju alltid lika kul :) Gick väl sådär idag, han hade inte gått lektionen innan så han var ganska framåt idag, vilket var ganska skönt men också lite jobbigt när det kom till att korta galoppen och galoppbommar ^^ Men annars så tycker jag att det gick hyffsat bra idag :)
Ska ta mig lite kvällsfika innan jag kryper till sängs också ska mamma få göra en inbakad fläta på mig, sedan ska jag försöka få in lite historia i skallen. Tänkte börja nu ikväll så kanske jag bara behöver repetera imorgon, sedan på onsdag så är det ju dags att ha den fruktade redovisningen ;> Men det ska nog gå bra, hoppas på att alla i gruppen läser på så ska vi nog lyckas! :) Imorgon har jag ingenting planerat förutom att läsa historia, ska nog en lugn kväll och ta en promenad om det är väder. Mer än så hade jag inte att skriva, men jag hoppas ni hade en bra start på veckan så hörs vi imorgon :) Godnatt och sov gott! *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0