Hallå :)

Publicerat den: 2008-01-02 Klockan: 18:37:18 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Igår for vi som sagt hem till Johan och tog oss en mysarkväll :) Innan det var vi och handlade lite, bla. godis och dricka ♥ Så vi la oss i soffan och såg på film och bara tog det lugnt. Gick och la oss ganska tidigt igår, runt 1 tiden, jag sov till strax efter 1 så jag klev upp runt halv 2 och städade lite.. (min hobby). Väckte Johan runt 2 tiden och sen så tog vi fram och gjorde oss en good frukost med rostade mackor och makrill :) Sedan så kom Krille också, vi gjorde väl inte så värst mycket..
Kom precis hem från Johan och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, vara med mamma kanske, haha. Poppa en massa popcorn, vilket jag var grymt sugen på igår!! Så ja, en softarkväll får det bli ikväll. Imorgon ska jag vara med Johanna, hon kommer hit då hon varit hos frissan och klippt sig, får se vad vi hittar på :)
Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKADE HEHEH

jag slog 2flugor i en smäll, bajskorv och bakelse uknow;)

2008-01-02 @ 19:10:59
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0