Guitar Hero!

Publicerat den: 2008-01-24 Klockan: 19:12:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu har min bror äntligen fått hem sitt efterlängtade spel Guitar Hero :) Han är dessvärre inte hemma och jag törs inte röra hans grejor när dom inte ens är upppackade. Men sedan när han kommer hem så har han lovat att lära mig spela, så jag kan äga ut Johan sen när jag lärt mig, hihi :)
Dagen har gått ganska fort, kom hem strax före 4. Borde egentligen gå och handla så jag kan göra mig lite middag, mamma jobbar nämligen natten, och min bror åt upp alla rester sen igår, gah. Orkar verkligen inte gå på Ica så jag gör väl mig någon macka om ett tag.
Johan kanske kommer hit ikväll ifall han har skjuts, hoppas :) Krille har dessvärre krockat, eller blivit påkörd av en tant idag :( Tur att det gick bra med honom! Bilen mår dessvärre inte lika bra, synd på en sån fin bil, fastnade faktiskt lite för den, haha! :) Men tack vare försäkringsbolaget så får han ut pengar till en ny bil, himla tur det iallafall :) Men som sagt, borde kanske pallra mig ner i köket och se efter om det finns något som är en smula middagsliknande, sedan ska jag ringa älsklingen. Ha en fortsatt trevlig torsdag :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0