Godnaaatt!

Publicerat den: 2008-01-26 Klockan: 03:02:26 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har för ungefär en kvart sedan kommit hem från stan. Hade jättetrevligt hos Robin ikväll, men det var jobbigt att gå hem till Johan när det är så kallt ute + att bubben inte var hemma så jag hade ju ingen att pussa på :( Men sen ringde mamsen och sa att hon var påväg hem från sundsvall och att jag kunde åka med hem så jag gjorde det. Har ni tänkt på att det alltid är skönast att vakna hemma? Nog för att jag lika gärna kan sova hos Johan eftersom det är som mitt hem också, men nu när jag var ensam och så, hade han varit med mig så hade det ju varit andra bullar!
Imorgon ska jag nog vara med min sötnos, ska pussa jättemycket på honom, sådetså. Det bästa med honom är att han är miiin och han älskar bara migmigmig! Såklart så älskar jag honom mer än allt annat i världen men det vet ni nog redan som läser min blogg, haha :)
Hoppas eran fredag varit bra och ni får sova så gott i natt, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0