Godmorgon ;>

Publicerat den: 2008-01-04 Klockan: 14:01:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
I natt har jag kanske inte haft min bästa sömn, för det första så tog det hur lång tid som helst för mig att somna, sedan så vaknade jag stup i kvarten och hade svårt att somna om :/ Men jaja, blev väckt av min hund klockan 12 så jag klev upp strax efter det och gjorde mig lite frukost.
Igår torkade jag faktiskt golvet på mitt rum, det behövdes verkligen.. Men nu är det rent och "snyggt" igen :) Jag har kommit på att jag har väldigt få möbler i mitt rum, bara 3 stycken :O Säng, litet skrivbord och en liten golvhylla/byrå, och ett nattduksbord såklart, men det är så litet så det räknas inte ;D Sen är ju mitt rum ganska stort, så det kan se lite tomt ut när jag städat ordentligt, haha. Men jag gillar det så det får väl vara tomt då ;D Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske tar mig en promenad om en stund innan jag slänger mig i duschen. Johan, Krille och nån Patrik från kramfors skulle filma när Krille var ute och driftade i stan, kul.. Så jag får se om jag ska vara med Johan sen eller hur det nu blir.
Men ni får ha en jättebra dag så bloggar jag ikväll någon gång, kramar *
Älskar dig, hjärtat ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0