Godissugen..

Publicerat den: 2008-01-09 Klockan: 16:54:43 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Har nästan precis kommit hem från skolan, dagen kändes extreemt seg! Men på historian så har jag och Sofia börjat med Franska revolutionen och det går redan framåt, har hittat riktigt bra fakta och så :) Sedan hade vi engelska och matte, inget speciellt idag heller. Som sista lektion hade vi media och skulle börja filma vilket vi gjorde, och vi lyckades komma igång rätt bra och fick alla innescener gjorda. Nu är det utescenerna som återstår sedan blir det till att redigera.
Är grymt godissugen också, skitjobbigt.. Borde verkligen låta bli, för jag har som blivit en liten gottegris, eller jag har alltid varit men det är väl som värst nu ;D Men jag ska ta mig en promenad alldeles strax och den lilla turen jag ska ta är runt 5 km så jag ska unna mig liiite godis efter det, haha. Jag måste ju göra mig förtjänt till det såklart! Någon gång efter 8 så kommer Johan hit också, så ska bara mysa hemma med honom ikväll. Han ska kika lite på min dator och fixa virusprogrammet oså. Men jag kan blogga senare ikväll sedan hoppas jag att ni har haft en kanondag :) Kramar *

image115
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0