Bästa jag vet!

Publicerat den: 2008-01-12 Klockan: 19:09:30 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Mm, Johan är det bästa jag vet och det kan ingenting ändra på!! Igår skrev jag ju väärldens pms-inlägg om hur sur jag var och allt var negativt. Men allt bara vände, Johan kom till mig fast att han hade en massa kompisar hemma hos sig ♥ Så han måste ju ha skickat hem dom för att åka hem till mig, hihi. Så vi tankade en film "Over the hedge", fast svensktalande då. Jag somnade såklart påengång så jag såg den inte men Johan lyckades hålla sig vaken, så han väckte mig när filmen var slut och sa "nu är filmen slut, du kan vakna nu :)" Sedan så låg vi bara och kramades sen somnade vi båda ganska snabbt. Älskling du är oslagbar!! :)

Idag ringde pappa vid 1 och väckte mig så jag klev upp runt den tiden, väckte Johan runt halv tre sen så tog vi en promenad hem till pappa. Satte igång att elda så dom skulle ha varmvatten när dom kom hem, sedan så satte vi oss och myste framför tv:n bara och kollade på "Oliver och gänget", disney channel såklart! Sen så skjutsade jag och pappa hem Johan och for sedan hem och åt. Har faktiskt haft en mysig helg hittils, ingenting går upp mot att bara få vara med Johan, så det så :)
Imorgon följer jag nog med pappa och Mattias till Ö-vik, brorsan har match i Svedjeholmen så vi tänkte knalla runt på stan medan han glider runt på grillorna. Får väl se om jag hittar något fint :) Tänkte kolla efter en mössa eller något åt Johan, som jag kanske kan tvinga på honom nu när det är så kallt ute, han är lite småtjurig. Själv behöver jag nog inga kläder för vad som egentligen behövs är att rensa bland mina kläder för det får inte plats, och det finns säkert några plagg som jag inte använder längre. Men aja, tänkte hitta någon rengöringskräm eller något till ansiktet, den jag använder nu börjar ta slut :/ Men aja, det var min helg hittils och jag hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :) Kramar * Johan, du är världsbäst!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0