Aldrig nöjd

Publicerat den: 2008-01-22 Klockan: 18:55:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag blir som sagt aldrig nöjd med min blogg och dess design så den kommer nog ändra utséende ett par gånger framöver ;D Jaja, nu får den vara så här tills jag orkar bry mig igen.

Nu ska jag inte bara skriva massa strunt om min blogg som jag gjort tidigare idag, haha.. ;D Skoldagen gick snabbt och smärtfritt, började med matte sedan idrott uppe på öbacka, och därmed var min skola slut för dagen. På idrotten spelade vi innebandy, riktigt roligt var det! :) Sedan så gick jag och åt i matsalen där det serverades kebab, efter jag fått i mig min lilla lunch så gick jag ner till rådhuset och tog 12 bussen hem, skönt!
Har i princip suttit och tjurat med min blogg hela dagen, har väl ätit mat också förståss. Ikväll vet jag inte vad som händer, tänkte försöka lägga mig i tid iallafall, slå på en film att somna till eller så :) Vill tacka en tjej här på blogg som heter Jennifer, som har gett mig tips om hur jag skulle fixa min blogg, jag var inte så säker på hur man gjorde med runda kanter och så, men det var riktigt enkelt när man väl fattade :) Tack ska du ha!
Hoppas att eran dag varit bra hittils och jag önskar er en trevlig kväll, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0