2 0 0 8 !

Publicerat den: 2008-01-01 Klockan: 14:17:27 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jaha, då var det ett nytt år, igen. Min nyår var helt felfri, hade grymt kul faktiskt! Var först hos Malin med Fia, Linda, Sandra, Anneli, Malin, My, Jennie också Mallanballan själv ;D Sedan så pallrade vi oss bort till Martin där resten av gänget (grabbarna) var :) Vid tolvslaget befann sig alla ute och skålade för det nya året, sjukt rolig kväll! :D Vill tacka alla som var dära och fick det till att bli en oförglömlig nyår! ;) Hoppas att ni alla andra också hade en kanon kväll igår :)

Vaknade för en timma sen ungefär, så jag har käkat frukost och kollat på disney channel, läätt bästa kanalen ;D Johan ligger fortfarande och sover men jag ska väcka honom alldeles strax :) Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske åker hem till Johan eller nått, har inte varit dära på ett tag, vi är mest hemma hos mig nuförtiden ;O Men ja, kanske röjer lite i lägenheten och sätter upp grejerna han fick av mig i julklapp :) Åhh, längtar tills att allt blir klart där hemma, (mitt tredje hem). Kommer bli så fint och så mysigt!! :) Men nu ska jag nog väcka lillbubben, bloggar senare! :) KRAMAR!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott Nytt År =)

2008-01-01 @ 17:11:28
URL: http://johannapajari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0