Yoghurt & kräm

Publicerat den: 2008-02-24 Klockan: 21:21:25 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tja.. det är väl vad jag kommer leva på några dagar framöver ;p Han som piercade sa att jag skulle äta som vanligt, men det går INTE!! Om jag inte biter mig i tungan så råkar jag bita i staven, och gör jag inte det så har all mat fastnat runtomkring.. Hahah. Men yoghurt och kräm är ganska gott ju.

Igår så åkte jag lite bil med Linus, han skulle skjutsa lite folk så jag höll honom sällskap. Sedan skjutsade han mig till Johan där Kim, Krille, Jonas och Diktarn var. Sedan så kom Erik, Dill och Eriks bror också :) Men vid 12 så for jag och Johan med Diktarn (Niklas) hem och sov hemma hos mig :) Johan var så sjuuukligt mysig igår när vi skulle sova, han vägrade liksom sluta krama mig, sen så somnade han väääldigt fort och jag låg vaken ett tag och iaktog varenda andetag han tog, hihi. Vaknade jätte tidigt imorse också, strax före nio.. Var äckligt hungrig så var tvungen att ta den sista yoghurten och sedan la jag mig igen i hopp om att somna om.
Idag har Johan fixat mitt ljud på datorn och lite annat tjaffs :) Tog en sväng ner på ica och köpte godis också, gick väl som det gick att tugga och svälja, hmpf. Följde älsklingen till bussen för drygt en timma sedan, sen har jag duschat och nu sitter jag här och ska alldeles strax sova :)

Hoppas er helg varit kanoners, todiloo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0