Wopidooo!

Publicerat den: 2008-02-17 Klockan: 18:23:47 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Hej tjenamorsning korsninggg! Wazzup?
Stilig inledning sådär.. Gissa hur trött jag ääär? Har typ inte gjort så mycket i helgen och ändå är jag så trött. Var med Jasmine i fredags och slöade, for sedan och slöade hos Johan där jag även sov. I lördags for vi till birsta och sen slöade vi igen, sen ja.. i morse var jag ju i stallet. Sedan har vi gjort vadå? Slöat hela dagen kanske? - Ja..

Johan har precis åkt hem till Krille för att hjälpa honom med hans nya bil, de skulle fixa ljudet i bilen (intressant) och tja.. Vad ska jag göra framtill läggdags? Venneeee! Slöa låter bra, haha.
Just nu strömmar Nomy -Cocain genom mina öron, jääättebra låt. La in den igår så ni kan ju lyssna och bli beroende ni med :)

HÅLLER TUMMARNA på att min dator kommer imorgon, skulle vara wonnnderful! Glömde dock beställa det förbannade tangentbordet.. Men det får jag göra senare, vi har ett här hemma som jag kan använda så länge :) Om den nu kommer imorgon så har Johan lovat att komma som en stjärnskott och bygga ihop den, wohohih :D Menmen, man ska inte ropa hej än!
Så.. Var det någon som var sugen på ett par högakusten ridstövlar? ;) Har en tävlingskavaj också, använd 1 gång(!!) som jag också ska sälja.. Orkar inte lägga in en annons men jag blir väl illa tvungen, mah.

Kommer ni ihåg min lilla överaskning kanske? ;) Eller ja, överaskning och överaskning.. En kul grej bara :) Det kaaaaanske kommer hända i veckan och sedan ska jag även avslöja den här, mohahah! Aaaaaja..
Hoppas för övrigt att er helg var bra och ni inte behövt vara förkylda som jag har fått vara :( Kramar ! *
Kommentarer
Postat av: Sanna

Om det är det jag tänker på, så kommer det gåååå fint :)

2008-02-17 @ 18:25:29
Postat av: Johanna

Ja det är ju SÅ jobbigt att lägga in en annons ;)

2008-02-17 @ 21:02:16
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0