Tuesday

Publicerat den: 2008-02-19 Klockan: 19:22:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hej!
Hämtade ut min dator direkt jag kom från skolan, den var heavy like hell, bah. Men nu är den på mitt rum, inte ihop byggd ännu men det fixar sig sedan när Johan kommer :) Vet inte om det var ett par saker som behövdes till datorn. Äh, han satt och fixade något iallafall ;)

Lagat mat har jag också gjort, mm duktig jag är va! Stekte hamburgare <3 Råkade dock bränna bröden i brödrosten.. hmpf, men de gick att äta ändå ;D
Justja, ridningen igår var faktiskt riktigt kul, kanske inte gick aaaaasbra men fick rida en häst jag aldrig ridit förut, Lucky :) Bara 8 år så var riktigt pigg och så. Så nu blir det väl till att hoppa honom senare, wihii :)
Vad ska jag mer göra.. hm, ingenting. Kolla på när Johan mekar sen ska vi sooova <3 Hoppas att er dag varit bra osvosv. Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0