Tidsfördriv..

Publicerat den: 2008-02-19 Klockan: 16:16:38 Kategori: Kommentarer: (1)
Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre ? -  Ickeeet!
Skulle du vilja väga mer ? - Näääe
Skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Nä jag vet inte?
Skulle du vilja dricka dej full NU ? - Haha nä, orken

Tio KAN

Kan du röra på öronen ? - JA!
Kan du slicka dej på näsan ? Neee
Kan du kolla kors med ögonen ? - Världsmästare på det
Kan dina föräldrar lita på dej ? - Jooo det kan dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
- Haha näe
Kan du va på en fest utan att dricka ? - Ja, jag är duktig
Kan du suga - på? Haha, klart man kan suga. Godisar? (a)
Kan dina vänner lita på dej ? - Yesss
Kan du tänka dej att pierca naveln ? - Nja.. fick jag betalt för det så
Kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Ja


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - Troligtvis
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - Ofc!
Har du syskon ? - En brrror
Har du någonsin haft sex med någon ? - Ja
Har dina föräldrar ljugit för dej ? - Alla drar väl en vit lögn?
Har du varit full den här månaden ? - Nix
Har du redan tröttnat på dom här frågorna ? - Nja, lite kanske?
Har du borstat tänderna den här senaste timmen ? - Ja faktiskt
Har du pussat någon som är 4 år äldre ? - Hm, nä
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Nix
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - Neru
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? - Nja, slängt en tanke eller så
Har du blitt påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? - Nja inte vad jag kan minnas
Har du haft sex med mer än 3 personer ? -Neppsi
Har du ljugit på nån fråga nu ? - Nai

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän ? - Svårt att säga en
Vem älskar du ? - Johan såklart!
Vem hade du senast sex med ? - Åvanstående, bah
Vem vill du bli full med ? - Johan, Fia och många? Haha
Vem är den bästa artisten ? - Inget slår Rise Agaisnt
Vem pratade du senast i telefon med ? - Mammas bästa kompis faktiskt!
Vem har du en liten crush i ? - Hm.. jag vet inte
Vem är snyggast i hela världen ? - Enligt mig så.. Johan!
Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det ? - Nån fond för cancer eller nått
Vem är snällast i världen ? - Mamma!
Vem vill du prata med ? - Personalen på Mcdonalds så dom kan ge mig mat
Vem sov du senast med ? - Johan
Vem såg du senast full ? - Tja det var väl ett par stycken?
Vem vet allt om dej ? - No one
Vem kysste du senast ? - Johan
Vem kramade du senast ? - Malin
Vem kan berätta allt för dej ? - Johan och kompisarna kanskee?
Vem kan du berätta allt för ? - Johan bara
Kommentarer
Postat av: sofia

Wiiie, jag hoppas att den dära Fia är jag ;) mehehe

2008-02-19 @ 21:04:13
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0