Tårta 24/7

Publicerat den: 2008-02-03 Klockan: 20:25:16 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Ja.. Det känns som att jag och Johan ätit tårta sen i fredags.. och det har vi egentligen, haha. Men gott var det!
Igår gjorde jag inte så mycket medan Johan var borta, var bara hemma och gick omkring i pyjamasen mest hela dagen. For sedan in till Johan och sedan kom Kim och då for vi hem till honom ^^ Fick lov att stå ute i blåsten för Kim hade tagit bort baksätet i bilen så.. jag fick sitta på golvet på vägen hem till honom där vi sedan satte in dom igen ;D Åkte lite bil i stan ett tag sen så for jag och Johan hem och någon timma senare kom han på att vi skulle vara hemma hos mig istället, så mamma hämtade oss vid 11 tiden. Blev en ganska tidig kväll, skönt faktiskt. Och vi klev upp ganska tidigt idag, kvart över 12 ^^ Johan har blivit så täppt i näsan och förkyld så han hade svårt att sova så det var väl lika bra att stiga upp ;D
Beställt dator har jag också gjort, känns BRAA! Och ändrade planer som sagt.. Det blev en stationär! :O Haha, den är säkert bra :)
image150
Nu om en stund så ska jag sätta mig med matteboken och plugga...
Men jag skriver mer imorgon, seeee ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0