Städning

Publicerat den: 2008-02-29 Klockan: 22:37:36 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Mm, här är det städning på G.. not. Jag har gått runt i huset hela dagen och intalat mig själv att ta upp dammsugarjäveln, men jag orkar bara inte, huh.
Idag har jag bara varit hemma, en snabbis i stan då jag hämtade glömda skolböcker.. Och just det, fick en ny fondation av mamma, taack det behövdes <3
Imorgon ska jag.. sova ut, sen åka hem till Johan och plocka ihop lite saker, ska passa på när han ändå inte är hemma, han är bara ivägen när man ska städa, hm.

Och vill ni veta en sak? Just nu sitter jag och ser på när min hund spyr.. Fräsht. Nu måste jag dammsuga och torka golven iallafall..
Kommentarer
Postat av: Lajni=)

men gu va äckligt :(!

2008-03-01 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0