Sjuk, jippi..

Publicerat den: 2008-02-06 Klockan: 15:55:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag bröt min lilla förkylning ut och som vanligt så börjar det rinna ur mina ögon. Inte så kul att bli sjuk nu när jag ska till fjällen imorgon :(

Redigerade ett par arbeten på skolan idag, åt lunch och fortsatte sedan att redigera. Är jättetrött och hängig nu så jag ska sätta igång att packa nu och sedan plugga lite matte. Sen kanske jag åker in till Johan ikväll eller om han kommer hit, det får vi se :)
Imorgon blir det nog ingen skola för det är sjukt jobbigt när man hela tiden måste torka sig kring ögonen, och det leder ju till att jag blir röd och irriterad kring högerögat (som drabbas just nu). Det brukar tillochmed kunna svälla, inge kul alls! :(

Men jag hoppas att ni är pigga och friska, och att er dag varit bra. Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0