Negerboll

Publicerat den: 2008-02-12 Klockan: 17:42:39 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Nej, inte chokladboll, negerboll.
Började 8 imorse med matteprov, det var svårt men jag hoppas på ett G. Efter skolan drog jag och Sofia ner på stan, fördrev lite tid och köpte en negerboll, tala om göttmooos! Sofia sa också att de caféet vi satt på inte sålde muffins, det är ganska konstigt faktiskt. Caféen ska väl ha muffins?! :O Nä, där får caféet rutiga duken en DISS! Jaja.. Varför vi gick runt på stan var för att min buss inte gick förän 20 över 4, skulle nämligen vänta på Johan som slutade jobba 4. Men såklart så jobbade dom över idag och jag fick åka bussen själv, som jag väntat på i 2 timmar bara för Johans skull.. Menmen, han kommer om en stund :)

Just det, jag la aldrig in en bild på skärmen, jag orkar faktiskt inte. Haha, min kamera är hos pappa och mobilen får så dåliga bilder så dom är ändå inge rolig att kolla på, gah. Hoppas på att min dator kommer någon dag framöver!! Det skulle inte vara helt fel, nej!
Vet inte riktigt vad jag och bubben ska hitta på idag, blir nog bara en slappkväll eftersom han jobbar så länge på dagarna, från 7 till 4! Han är så duktig så :) Justja.. Kom på att jag lovat honom massage och att klia han på ryggen också, uuuh det är så jobbigt.. Haha, men som sagt så fick jag jättemysig massage av honom så det är inte mer än rätt att jag ger tillbaka, aight? :)

Ridningen igår gick rakt åt pipsvängen. Men det var jag beredd på så.. haha. Hoppas verkligen jag får min lilla Harald nästa gåång! Nog för att jag nästan bara fått honom de senaste gångerna, men ändå.
Aja, nu ska jag.. öh inte göra någonting egentligen men här får mitt inlägg ta slut, ha en bra dag! :)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Och hur många gånger ska jag behöva säga att jag tycker att du rider Pojken bra! Lyssna på mig, jag red endast han under en väldigt lång tid =)

2008-02-12 @ 21:16:33
URL: http://johannapajari.blogg.se
Postat av: caroline

haha oh när jag läste nyss om cafet som inte har muffins får det mig att tänka på björn rosengrens låt miffin. haha ;D

2008-02-14 @ 01:40:52
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0