Min torsdag

Publicerat den: 2008-02-15 Klockan: 09:42:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Min alla hjärtans dag blev lite jobbig, eftersom jag fick feber och tuppade av inne på toan.. (haha). Men jag var iallafall med min älskling och myste med honom från onsdagkväll till torsdag eftermiddag/kväll. Han var som sagt också hemma, trodde vi båda hade åkt på magsjuka men jag vet inte riktigt.. Har då inte kräkts något, inte jag iallafall. Johan fick då som sagt ta hand om mig igår när jag låg och grinade (som vanligt, hahah).. Gubben, du är GULD värd! Känns alltid bra att få ha honom i närheten.

Och ja.. Min fredag då? Den tillbringas hemma faktiskt, tar det bara lugnt och försöker bli av med min sjukdom (febern). Men jag tror att den sjunkigt och lagt sig där den ska vara. Har ont i halsen och är snuvig, det är nog allt just nu. Så förhoppningsvis är jag helt frisk i helgen så jag slipper sitta inne bara. Ska väl vara med Jasmine ikväll tror jag, så jag far väl in till stan någon gång efter middagen.
Hööks ska jag också till i helgen, det har mamma lovat! Måste köpa nya ridstövlar/skor.. Så, är det någon som är intresserad att köpa ett par Högakusten ridstövlar i storlek 38? Dom är väl använda men inte trasiga. Nypriset är 1279 kronor tror jag, så runt 500 kronor är väl vad jag kan tänkas sälja dom för. Maila om ni är intresserade :) [email protected]

Blev en ganska tidig morgon trots att jag är sjuk och skulle kunna sova ut.. Men ja, jag la mig tidigt igår och då får man skylla sig själv ;D Ska iallafall ner och äta frukost nu, ha en bra dag allesammans! Kramar *

PUSS PÅ ÄLSKLINGEN! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0