Jahaja..

Publicerat den: 2008-02-14 Klockan: 18:04:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jag har fått feber. Eller, den kommer då och då, när den känner för det..

Bloggade ingenting igår, satt inte ens vid datorn faktiskt. Var med Johanna efter skolan sedan åkte jag in till Johan och skulle sova där. Började må illa senare mot kvällen och ja.. tog ett tag att somna, så jag var hemma från skolan idag, lika bra kanske eftersom jag har feber nu idag.
När jag pallrat mig upp så skulle jag och Johan plocka undan lite i lägenheten så jag började med disken, sen helt plötsligt började jag må jätteilla och gick därför in på toan och satte mig bredvid ifall min frukost ville komma upp.. -,- Men sen så blev jag bara jättevarm, kändes som 1000 grader, sen vaknade jag av att jag låg på badrumsgolvet, med huvet vid duschen och hade jätteont i huvudet. Jag hade svimmat, bara sådär.. Lite otäckt tycker jag.. Sen eftersom jag är så fjantig och känslig och allt det där så börjar jag såklart gråta och Johan (som då satt vid datorn med hörlurar) hade inte hört att jag fallit och slagit huvudet i golvet, så jag gick till honom och storgrät och sa att jag hade svimmat inne på toan. Egentligen inget stort med det men.. enligt mig så var det de, haha. Johan stoppade iallafall om mig i sängen och la sig bredvid mig tills jag lugnat ner mig, var typ helt uppjagad.. Men nu så mår jag bättre, fryser och svettas hit och dit men jag lever ju ^^

Mår ganska bra nu så jag ska nog iväg till Marris om ett tag och gratta henne som fyller år :)
Blir nog hemma från skolan imorgon också eftersom jag fått feber.. Men jag hoppas det går över till helgen :)
Kommentarer
Postat av: Ida

Har du fått samma shit som mig måntro?

2008-02-15 @ 14:33:55
URL: http://idunl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0