Hallooo!

Publicerat den: 2008-02-04 Klockan: 11:32:22 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Igårkväll när jag satt och skrev mitt blogginlägg så hör jag att någon kommer in genom ytterdörren, går upp för trappen och in i rummet jag sitter i.. Där kom Johan tillbaka, haha ;D Bussen kom aldrig och ingen av hans kompisar kunde skjutsa så han blev kvar över natten, gjorde nog inte så mycket :) Han har tyvärr blivit väldigt förkyld och har svårt att sova då han inte kan andas genom näsan, stackars liten :( Igår fick jag även bevisat på hur duktig han är på att göra flätor, hahah ;D Jätteduktig faktiskt :)
I morse var det jobbigt att kliva upp för att jag hade under natten drömt att det var helg, och bara någon minut efter den drömmen så ringde väckarklockan :( Jaja.. pallrade mig upp och klädde på mig, sminkade mig och sedan blev det till att väcka bubben som skulle åka med in till stan och upp till honom för att fortsätta sova. Håller tummarna för att han frisknar till, inge kul att se han så besvärad ju..

Just nu sitter jag på skolan och vi har intagit våra platser för tidningsveckan. Vi har 2 chefredaktörer - Johanna och Adam. Sedan har vi ett par team (reporter / fotograf) också jag och Amanda som sköter om designen för tidningen :)
Efter skolan så ska jag hem och plugga lite matte, sedan blir det till att fara iväg till stallet. Har markarbete idag, får väl se vilken häst jag får, Harald kanske? ;) Jaja, ni får ha en bra dag så bloggar jag ikväll, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0