16 februari

Publicerat den: 2008-02-16 Klockan: 17:24:44 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Idag är det 1 år sedan jag träffade Johan! :) Inte ett år sedan vi blev tillsammans, men sen den dag jag pratade med honom och så.. Tänk att ett år går så fort!

I natt.. i morse somnade jag och Johan strax före halv 6, GOSH. Och jag jagade upp honom klockan 1, haha. Vi for iväg till birsta vid 2 tiden och köpte ett par nya ridstövlar, wohooo!! Sen nu har jag kommit hem igen. Ikväll ska jag vara med älsklingen och vi far nog upp till pappa senare ikväll åså, men jag kan blogga senare.. Kramar! *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0