Nyårsklänning, huh!

Publicerat den: 2008-12-06 Klockan: 17:10:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag måste få tag i en nyårsklänning, blir galen! Har hittat och skrivit upp 4 olika klänningar från tradera nu som jag ska försöka komma ihåg att buda på! Ska inte ha alla men någon utav dom... vet inte vilken :p
Ikväll ska jag inte göra någonting, äta godis och må gott. Ska joura halv 8 i stallet imorgon så måste lägga mig i tid så jag orkar hasa mig upp vid 7. Som det ser ut nu så kommer jag lägga ridningen på hyllan efter jul, vet inte om det bara blir ett uppehåll eller om jag lägger av helt. Ska kanske börja spela innebandy med Sofia i min klass (hon spelar och har spelat ett bra tag), så ska följa med henne på någon träning och prata med deras tränare. Får se om jag ens har tid med det eftersom jag måste jobba arslet av mig till bulgarien.. :p

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, blir fläskfilé och krocketter, yummi!



Update: Ikväll ska jag inte alls vara hemma! Jag ska göra Zandra sälskap och se Mamma Mia som jag faktiskt inte har sett ännu :p Men nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen åker jag in till Zandra. PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0