I know it by the feelin'

Publicerat den: 2008-12-10 Klockan: 23:42:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Sitter hemma hos min bebe nu och lyssnar på nickelback, så bra :) Ikväll har jag varit i kyrkan och kollat på Anneli (och Johanna) när de hade någon slags uppvisning med paradorkesten, fint var det :) Fast jag och Zandra satt mest och störde oss på att en kille drar handen över håret varje gång efter att han har applåderat, roligtroligt.. Efter det gick vi tillbaka till Rickard och strax därpå gick Zandra hem eftersom det är skola imorgon, inte för mig dooock! Jag är ledig! :') Sen kom Jennie förbi och gjorde chokladbollar sen blev vi hemskjutsade av Rickard och nu sitter jag här igen ;D Ska slå på en film strax som man kan somna till, Johan dyker nog upp närsomhelst, han var hos en kompis som inte bor så långt härifrån och jag iddes inte gå dit, var förmodligen ingen annan än Johan där som jag kände så ;D

På fredag åker jag till borga med min papi och bror. Känns trist att inte Johan kunde följa med.. men vi ska ju dit fler gånger i vinter så det blir nog bra ändå. Nu ska jag packa upp en film sen ska jag sova! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0