I had a wonderful dream

Publicerat den: 2008-12-17 Klockan: 07:56:52 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
..and I didn't want to wake up, so I overslept. Hade tydligen stängt av alarmet i sömnen och fortsatt sova, vaknade vid 20 över 7 ungefär och då kände jag att jag lika gärna kunde ligga kvar en kvart eftersom jag iallafall hade missat halv 8 bussen, så just nu sitter jag och väntar på halv 9.

Jag drömde att jag och Johan hade köpt ett jättefint hus som låg vid vattnet men ändå inte så ocentralt, allt var perfa! Vi hade varsitt jobb som vi trivdes med och tjänade hyffsat bra. Sen hade vi tydligen någon slags inflyttningsfest så några kompisar var hos oss så vi stod ute på vår fiiiina gräsmatta och grillade kött! Mumma! Tänk om det hade varit sommar nu och 25-30 grader utomhus?

Jaja, nu ska jag gå och göra en baguett som jag kan ta med till skolan, får inte i mig mat såhär på morgnen så väntar ett tag och äter på skolis istället. Idag vet jag inte vad som händer, tänkte ringa och höra vad Johan har för sig. :) Men nu ska jag kila, puss.
Kommentarer
Postat av: mk

jo nu:) har svarat!

2008-12-17 @ 18:17:30
URL: http://miikaelakarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebeccaaaa

hej du har fixat en vän till migs blogg undrade om du kunde fixa en header till mig :) skulle vara sååå snällt

2008-12-17 @ 18:46:54
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0