Hemma från borga

Publicerat den: 2008-12-14 Klockan: 17:26:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Tjohooo.. nu är jag hemma från borgis.. har varit hemma ett tag men inte orkat skrivit nå. Hade tänkt att skriva klar svenskan men vet inte om jag orkar, vet inte ens när den ska vara inlämnad, otur om det är imorgon..

Ska försöka få med mig Johan ner på köpis och köpa lite godis men han håller på att tjura sönder för att jag inte låter honom kolla på xmen, så får se om vi kommer ner på ica innan det stänger.. hejdo
Kommentarer
Postat av: mln

haha tooove! det heter ica, inte köpis! :D

2008-12-14 @ 22:20:01
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0